Pomůžeme vám s vaší značkou udělat krátký proces: zjistit, jestli dává smysl a pokud ne, předělat ji nebo ji nechat zmizet ze světa. Práce na značce je komplexní a kromě designu zahrnuje mnoho dalších pohledů.
- "Branding" jako manažerská disciplína je volbou těch, kdo potřebují vědět nejen co dělají, v čem jsou lepší než ostatní, ale také proč tomu obětují čas, peníze a energii.
- Tři čtvrtiny značek, které denně potkáte, jsou "toxické" v tom ohledu, že nepřidávají žádný smysl, nepomáhají nám porozumět. Pokud se však značka podaří, nejenom že nás orientuje ve světě spotřeby, ale svému majiteli přináší zákazníky, získává partnery a spolupracovníky a nakonec i hodnotu vyváženou zlatem. Provedeme vás procesem tvorby a řízení značky od A do Z - na základě mnoha let zkušeností, ověřených metod, mezioborového přehledu a prokazatelných výsledků.
- Dozvíte se, že značka není pouze a hlavně logo, ale že je to vlastně základní návod na vaše podnikání – který dělá práci i za vás. Naučte se vdechnout své značce příběh, a připravte ji na cestu světem, ve kterém je dnes „přeznačkováno“. A staňte se značkou úspěšnou!
Workshopem vás provede Tomáš Hrivnák, který je poradcem v oblasti řízení značek s 30 letou zkušeností. V posledních 30 letech pracoval v oblasti reklamy, marketingu a poradenství jako textař (MARK/BBDO), kreativní ředitel (MARK/BBDO), ředitel firmy (Men on the Moon) a strategic planner (TBWA a Euro RSCG). Několik let spoluvlastnil Idealisty a teď brandingovou poradenskou firmu, která se jmenuje stejně jako on.